هر سازمان در راستای تحقق اهداف، اجرای ماموریت ها و ارائه
خدمت به مردم نیازمند توجه تام مخاطبان خود می باشد. بدیهی است بدون توجه مردم و
بدون دریافت بازخورد های حاصل تعاملات دوسویه ، انتخاب راهبرد های ارائه خدمت، سخت
و ناممکن می گردد
نظام پیشنهادات یکی از تحولات سازمانی به
منظور ترویج مدیریت مشارکتی در سازمانها و نهادها است. با بهرهگیری از این نظام،
پذیرش و بررسی پیشنهادها به منظور زمینهسازی تحقق مشارکت پرسنل در دستور کار این
شرکت قرار میگیرد.
علاوه بر استقرار سامانه نظام پیشنهادها،
بمنظور نیازسنجی ذینفعان مجموعه صنعت برق
و بهره گیری از نظرات مشترکین خاص این حوزه ، پیاده سازی فروم برق منطقه ای سمنان
جهت رای گیری و نظر سنجی در خصوص خدمات ارائه شده توسط این شرکت نیز صورت پذیرفته
است.
علاوه بر این درگاه های
دیجیتال، بمنظور بهبود خدمات ارائه شده سازمان در بستر وب ، فرم های الکترونیکی شامل پرسشنامه نظرسنجی از خدمات
عمومی و تخصصی حوزه صنعت برق نیز در سایت
شکت قرار داده شده است تا با تحلیل نظرات مردمی گامی در جهت بهبود رارئه خدمات این
سازمان برداشته شود.
دانلود راهبرد مشارکت
- راهبرد مشارکت کیفیت خدمات تارنما
با توجه به اطلاع رسانی خدمات در
منوی میز خدمت الکترونیک به آدرس https://egov.semrec.co.ir و زیرسایت خبری مجزا نیز برای نمایش مهمترین اخبار در سایت اصلی وجود دارد.
- راهبرد مشارکت در دسترس پذیری
تارنما
در سایت با استفاده از نرم
افزار مناسب و راهنمای آن امکان پشتیبانی
از افراد کم توان وجود دارد ودستورالعمل بروزرسانی
و استاندارد بودن نام دامنه و زمان بارگذاری رعایت گردیده است.
- راهبرد مشارکت در دسترس پذیری
اطلاعات
در سایت شرکت برق منطقه ای سمنان سوالات متداول، پیوندها و وجود کانال اطلاع رسانی (سروش ) ودر نهایت
اخبار ومزایده ها و اطلاعیه های مهم وجود دارد.
-راهبرد مشارکت در بیانیه حریم خصوصی
به آدرس : https://semrec.co.ir/page-MySHOW/fa/0/form/Cl76/link
- راهبرد بیانیه سطح توافق خدمات
به آدرس : https://semrec.co.ir/page-MySHOW/fa/0/form/Cl74/link
|