هر سازمان در راستای تحقق اهداف، اجرای ماموریت ها و ارائه خدمت به مردم نیازمند توجه تام مخاطبان خود می باشد. بدیهی است بدون توجه مردم و بدون دریافت بازخورد های حاصل تعاملات دوسویه ، انتخاب راهبرد های ارائه خدمت، سخت و ناممکن می گردد
نظام پیشنهادات یکی از تحولات سازمانی به منظور ترویج مدیریت مشارکتی در سازمانها و نهادها است. با بهرهگیری از این نظام، پذیرش و بررسی پیشنهادها به منظور زمینهسازی تحقق مشارکت پرسنل در دستور کار این شرکت قرار میگیرد.
علاوه بر استقرار سامانه نظام پیشنهادها، بمنظور نیازسنجی ذینفعان مجموعه صنعت برق و بهره گیری از نظرات مشترکین خاص این حوزه ، پیاده سازی فروم برق منطقه ای سمنان جهت رای گیری و نظر سنجی در خصوص خدمات ارائه شده توسط این شرکت نیز صورت پذیرفته است.
علاوه بر این درگاه های دیجیتال، بمنظور بهبود خدمات ارائه شده سازمان در بستر وب ، فرم های الکترونیکی شامل پرسشنامه نظرسنجی از خدمات عمومی و تخصصی حوزه صنعت برق نیز در سایت شکت قرار داده شده است تا با تحلیل نظرات مردمی گامی در جهت بهبود رارئه خدمات این سازمان برداشته شود.
- راهبرد مشارکت کیفیت خدمات تارنما
با توجه به اطلاع رسانی خدمات در منوی میز خدمت الکترونیک به آدرس https://egov.semrec.co.ir و زیرسایت خبری مجزا نیز برای نمایش مهمترین اخبار در سایت اصلی وجود دارد.
- راهبرد مشارکت در دسترس پذیری تارنما
در سایت با استفاده از نرم افزار مناسب و راهنمای آن امکان پشتیبانی از افراد کم توان وجود دارد ودستورالعمل بروزرسانی و استاندارد بودن نام دامنه و زمان بارگذاری رعایت گردیده است.
- راهبرد مشارکت در دسترس پذیری اطلاعات
در سایت شرکت برق منطقه ای سمنان سوالات متداول، پیوندها ودر نهایت اخبار ومزایده ها و اطلاعیه های مهم وجود دارد.
-راهبرد مشارکت در بیانیه حریم خصوصی
به آدرس : https://semrec.co.ir/fa-IR/DouranPortal/5922
- راهبرد بیانیه سطح توافق خدمات
به آدرس : https://semrec.co.ir/fa-IR/DouranPortal/5923
|