هر سازمان در راستای تحقق اهداف، اجرای ماموریت ها و ارائه خدمت به مردم نیازمند توجه تام مخاطبان خود می باشد. بدیهی است بدون توجه مردم و بدون دریافت بازخورد های حاصل تعاملات دوسویه ، انتخاب راهبرد های ارائه خدمت، سخت و ناممکن می گردد

      نظام پیشنهادات یکی از تحولات سازمانی به منظور ترویج مدیریت مشارکتی در سازمان‌ها و نهادها است. با بهره‌گیری از این نظام، پذیرش و بررسی پیشنهادها به منظور زمینه‌سازی تحقق مشارکت پرسنل در دستور کار این شرکت قرار می‌گیرد.

      علاوه بر استقرار سامانه نظام پیشنهادها، بمنظور  نیازسنجی ذینفعان مجموعه صنعت برق و بهره گیری از نظرات مشترکین خاص این حوزه ، پیاده سازی فروم برق منطقه ای سمنان جهت رای گیری و نظر سنجی در خصوص خدمات ارائه شده توسط این شرکت نیز صورت پذیرفته است.

      علاوه بر این درگاه های دیجیتال، بمنظور بهبود خدمات ارائه شده سازمان در بستر وب ، فرم های  الکترونیکی شامل پرسشنامه نظرسنجی از خدمات عمومی و تخصصی  حوزه صنعت برق نیز در سایت شکت قرار داده شده است تا با تحلیل نظرات مردمی گامی در جهت بهبود رارئه خدمات این سازمان برداشته شود.
       

      - راهبرد مشارکت کیفیت خدمات تارنما

      با توجه به اطلاع رسانی خدمات در منوی میز خدمت الکترونیک به آدرس https://egov.semrec.co.ir و زیرسایت خبری مجزا نیز برای نمایش  مهمترین اخبار در سایت اصلی وجود دارد.

      - راهبرد مشارکت در دسترس پذیری تارنما

      در سایت با استفاده از نرم افزار مناسب و راهنمای آن  امکان پشتیبانی از افراد کم توان وجود دارد ودستورالعمل  بروزرسانی و استاندارد بودن نام دامنه و زمان بارگذاری رعایت گردیده است.

      - راهبرد مشارکت در دسترس پذیری اطلاعات

      در سایت شرکت برق منطقه ای سمنان سوالات متداول، پیوندها  ودر نهایت اخبار ومزایده ها و اطلاعیه های مهم وجود دارد.

      -راهبرد مشارکت در بیانیه حریم خصوصی

      به آدرس : https://semrec.co.ir/fa-IR/DouranPortal/5922

      - راهبرد بیانیه سطح توافق خدمات

      به آدرس : https://semrec.co.ir/fa-IR/DouranPortal/5923

       
       

      6.1.7.0
      گروه دورانV6.1.7.0