اهداف و شرح وظایف دفتر خدمات مشترکین ، مدیریت مصرف و وصول درآمد

    •  برنامه ریزی و تلاش در جهت بازاریابی و فروش انشعاب به متقاضیان فوق توزیع و انتقال
    • برنامه ریزی جهت ارتقاء سیستم قرائت  لوازم اندازه گیری  مشترکان
    • تدوین و اجرای برنامه بازرسی و کنترل  کنتورهای مشترکان
    • عملیاتی نمودن سیستم جامع خدمات مشترکان و ارائه  راهکارهای موثر جهت ارتقاء آن
    •  ایجاد تعامل موثر  بین شرکت ، متقاضیان و مشترکان
    • برنامه ریزی جلب مشارکت صنایع در کاهش پیک
    • نظارت بر نحوه مصرف مشترکان صنعتی و انطباق آن با استانداردهای الگوی مصرف
    • پیگیری جهت عملیاتی نمودن سهم شرکت در پیک شبکه و تهیه گزارشات مرتبط
    • نظارت و پیگیری ممیزی انرژی صنایع
    • برنامه ریزی جهت آگاهی سازی مشترکان صنعتی تحت پوشش به منظور اصلاح الگوی مصرف  برق
    • برنامه ریزی و پیگیری  وصول مطالبات حاصل از فروش انشعاب و انرژی
    • بکارگیری فناوری اطلاعات و ارئه راهکارهای عملی جهت فروش انرژی و وصول مطالبات


    6.1.7.0
    گروه دورانV6.1.7.0