• ساعت : ۱۱:۱۸
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۶/۰۷ 
  • تعداد بازدید : 120
  • کد خبر : ۴۵۴۷
تقدیر ازكارمندان نمونه در شركت برق منطقه ای سمنان
با حضور مدیر عامل ، معاونین و تعدادی از کارکنان شرکت برق منطقه ای سمنان از کارمندان نمونه این شرکت تقدیر به عمل آمد.

تقدیر ازکارمندان نمونه در شرکت برق منطقه ای سمنان
 

با حضور مدیر عامل ، معاونین و تعدادی از کارکنان شرکت برق منطقه ای سمنان از کارمندان نمونه این شرکت تقدیر به عمل آمد.

مهندس مجید وفائی ، رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان با گرامیداشت هفته دولت و بزرگداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و سید شهیدان خدمت ، شهید آیه ا.. رئیسی گفت : خدمت بی منت و تلاش صادقانه ، دو ویژگی این شهیدان بود که باید سرمشق همه خدمتگزاران به مردم قرار گیرد.

وی تجلیل از کارمندان نمونه را ارج نهادن به تلاش و کوشش خالصانه کارکنان هر مجموعه دانست وگفت: تجلیل کارمندان نمونه  موجب افزایش انگیزه و رشد و تعالی سازمانی می گردد.

مهندس وفائی با اشاره به روزهای سخت و پرکار صنعت برق در ایام پیک تابستان ، بیان داشت: با تلاش جهادی پرسنل  صنعت برق و همراهی و مشارکت بسیار ارزشمند صنایع و رعایت الگوی مصرف از سوی مردم فهیم استان، در حال گذر از پیک تابستان می باشیم.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان، کسب افتخارات و دریافت رتبه های برتر در بخش های مختلف در سالیان متمادی را نشان از رشد و تعالی مجموعه کارکنان و مدیران دانست و گفت : تلاش ها و خدمات خالصانه کارکنان ، زمانی خوشایند خواهد بود که زمینه آسایش و رفاه مردم را فراهم آورد.

در ابتدای این مراسم علیرضا امینیان ، معاون منابع انسانی شرکت برق منطقه ای سمنان ضمن تبریک به کارکنانی که به عنوان کارمند نمونه معرفی شده اند، گفت : شفاف سازی دستورالعمل ها و فرایندها از اولویت فعالیت های حوزه معاونت منابع انسانی است.

وی با اشاره به روند انتخاب کارمند نمونه دراین شرکت گفت: اکثر کارکنان این شرکت بخاطر عملکرد خوب و مناسب خود، مستحق نمونه شدن هستند ولی انتخاب کارمند نمونه با محدودیت و براساس ضوابط و مقرراتی انجام می گردد.

 در پایان این مراسم از 26 تن از کارکنان نمونه این شرکت به نام آقایان احسان عبداللهی- عبدا.. بیج آوری مهدی صابریان- مجتبی پاریز- محمد رضا دیابی مجتبی نظری حمید معماریان عماد تبیانیان روح ا.. کریم مهدی لشگری فتحعلی احمدی سید مصطفی سید جعفری مجید خطیبی محمد امین کاشیان حسین صدرایی قدرت ا.. محمود آبادی حمید رضا قادری دانیال محمدی کیاء سید کیوان هاشمی پور علی کاشی بهرام عرب خابوری غلامرضا اساسه و خانم ها ملیحه اسفندیاری فرد دلارام غریب شاه فائزه خیرخواهان  و مرضیه برهانی  تقدیر به عمل آمد.

wert.jpg

 

weq.jpg

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0