• ساعت : ۱۱:۳۵
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ 
  • تعداد بازدید : 59
  • کد خبر : ۴۴۸۱
به همت گروه جهادی یاس نبوی پایگاه بسیج حضرت بقیه اله (عج) شركت برق منطقه ای سمنان انجام شد : اهداء اقلام فرهنگی به ایتام و فرزندان محسنین
در آخرین روز از ماه مبارک رمضان و با حضور امام جمعه مجن، تعدادی از مددکاران کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه بسطام و اعضای گروه جهادی یاس نبوی ، تعدادی از دانش آموزان مددجو شهر مجن در ضیافت افطاری شرکت نمودند.

به همت گروه جهادی یاس نبوی پایگاه بسیج حضرت بقیه اله (عج) شرکت برق منطقه ای سمنان انجام شد :

اهداء اقلام فرهنگی به ایتام و فرزندان محسنین

در آخرین روز از ماه مبارک رمضان و با حضور امام جمعه مجن، تعدادی از مددکاران کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه بسطام و اعضای گروه جهادی یاس نبوی ، تعدادی از دانش آموزان مددجو شهر مجن در ضیافت افطاری شرکت نمودند. حجه الاسلام و المسلمین اصلانی امام جمعه مجن در این مراسم ماه رمضان را فرصتی برای تهذیب روح و اسبابی برای نزدیکی به خداوند دانست و افزود: برپایی سفره های مهربانی امکان حضور فعال داوطلبین، خیرین و مددکاران در فعالیتهای انسان دوستانه را فراهم می آورد . علی ولیان یکی از اعضای گروه جهادی یاس نبوی و رئیس پایگاه بسیج حضرت بقیه اله (عج) شرکت برق منطقه ای سمنان در این مراسم ضمن تشکر از خیرین محترم به جهت کمک های مومنانه به ایتام و محسنین ، ماه مبارک رمضان را ماه همدلی و مهربانی عنوان نمود و افزود : خدمت کردن به ایتام و نیازمندان از سنت های حسنه انبیاء و صالحان است و ما نیز باید این سنت حسنه را در جامعه، اشاعه و ترویج دهیم . وی ضمن تشریح فعالیتهای این گروه جهادی اظهار داشت : تهیه و توزیع سبد کالا شامل گوشت، برنج،روغن، ماکارونی، خرما، پنیر، قند، عدس و نخود با همکاری کمیته امداد امام خمینی شهرستان میامی با صرف هزینه بالغ بر 24 میلیون تومان در بین مددجویان منطقه پل ابریشم از اقدامات انجام شده جهت نیازمندان در ماه مبارک رمضان می باشد . همچنین پس از صرف افطار، از 30 نفر از دانش آموزان مددجو (محسنین و ایتام) تحت پوشش کمیته امداد که دارای موفقیتهای علمی و فرهنگی و هنری و روزه اولی بودند با اهدای هدایای فرهنگی به ارزش 150 میلیون ریال تقدیر گردید . گفتنی است موسسه خیریه و جهادی یاس نبوی که متعلق به پایگاه بسیج حضرت بقیه اله (عج) شرکت برق منطقه ای سمنان می باشد در طول سال اقدامات ازرشمند و خیرخواهانه موثری را جهت نیازمندان و ایتام به انجام می رسانند .

333_6384877795152156100.jpg

 

44.jpg

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0