• ساعت : ۱۰:۰۷
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ 
  • تعداد بازدید : 105
  • کد خبر : ۴۳۲۶
حضور شركت برق منطقه ای سمنان در كنفرانس و نمایشگاه سیستم های اطلاعات مكانی GIS در صنعت آب و برق
شرکت برق منطقه ای سمنان با حضور در کنفرانس سیستم های اطلاعات مکانی GIS در صنعت آب و برق و نمایشگاه جانبی آن فعالیتهای خود را در این زمینه ارائه نمود .

حضور شرکت برق منطقه ای سمنان در کنفرانس و نمایشگاه سیستم های اطلاعات مکانی GIS در صنعت آب و برق

شرکت برق منطقه ای سمنان با حضور در کنفرانس سیستم های اطلاعات مکانی GIS در صنعت آب و برق و نمایشگاه جانبی آن فعالیتهای خود را در این زمینه ارائه نمود  .

مهندس حسین معمم مدیر دفتر فناوری ارتباطات و مدیریت اطلاعات شرکت برق منطقه ای سمنان، ضمن اعلام این خبر گفت: شرکت برق منطقه ای سمنان در هفتمین کنفرانس سیستم های اطلاعات مکانی GIS که با حضور جمع کثیری از پژوهشگران ، متخصصان ، مدیران و معاونان صنعت آب و برق کشور و شرکتهای دانش بنیان برگزار گردید، حضور یافت .

وی افزود: در این نمایشگاه، بیش از ۹۰ شرکت از سراسر کشور که ۳۰ غرفه آن به شرکت‌های دانش‌بنیان اختصاص یافته ، آخرین دستاوردهای خود در حوزه کاربرد GIS در صنعت آب و برق را به نمایش گذاشتند و شرکت برق منطقه ای سمنان با برپایی غرفه، اقدام  به ارائه دستاورد ها و تجربیات در برداشت کلیه اطلاعات مکانی خطوط و پست های منطقه  با استفاده از سامانه شمیم نمود .

مهندس معمم برداشت اطلاعات توصیفی مکانی کلیه پست های شرکت برق منطقه ای سمنان ،درخواست مشاور در زمینه GIS در خصوص برداشت کلیه خطوط و کلاس مخابرات ،خدمات اطلاعات مکانی کلیه پیمانکاری برداشت خطوط شرکت ،برداشت اطلاعات توصیفی کلیه خطوط شرکت برق منطقه ای سمنان را از جمله فهرست پروژه های انجام شده در زمینه GISدر شرکت برق منطقه ای سمنان عنوان نمود .

گفتنی ست این نمایشگاه به همت معاونت پژوهشی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی و با همکاری وزارت نیرو و شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ و با هدف دستیابی به آخرین یافته های علمی و پژوهشی GIS در ایران و جهان و تبادل تجربیات حاصله در صنعت آب و برق کشوردر خرداد ماه سال جاری در تهران برگزار شد .

 

 

18sd.jpg

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0