• ساعت : ۱۴:۲۲
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۳/۱۳ 
  • تعداد بازدید : 104
  • کد خبر : ۴۳۲۳
مدیر عامل شركت برق منطقه ای سمنان دربازدید مدیر كل صدا و سیمای مركز سمنان از تاسیسات این شركت: صدا و سیما نقش مهمی در اطلاع رسانی و ایجاد فرهنگ مثبت در مصرف برق می تواند داشته باشد
مدیر کل صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به اتفاق معاونین و جمعی از مدیران این مرکز از تاسسیات انتقال و فوق توزیع برق و مراکز دیسپاچینگ فوق توزیع وتوزیع برق بازدید کردند.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان دربازدید مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان از تاسیسات این شرکت:

صدا و سیما نقش مهمی در اطلاع رسانی و ایجاد فرهنگ مثبت در مصرف برق می تواند داشته باشد.

مدیر کل صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به اتفاق معاونین و جمعی از مدیران این مرکز از تاسسیات انتقال و فوق توزیع برق و مراکز دیسپاچینگ فوق توزیع وتوزیع برق بازدید کردند.

در این بازدید حدودا سه ساعته که برای اولین بار و باحضور مدیران عامل و معاونین ومدیران شرکتهای برق  منطقه ای و توزیع نیروی برق استان که به منظور هماهنگی پیرامون استفاده از ظرفیت اطلاع رساع رسانی صدا و سیما جهت کمک به فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق و عبور از پیک بار تابستان سالجاری برگزار شد ، مهندس غلامرضا اساسه معاون بهره برداری شرکت برق منطقه ای سمنان توضیحاتی درخصوص فرایند تولید و انتقال ، انواع پست های برق و دیسپاچینگ فوق توزیع برای بازدید کنندگان ارائه نمود .

مهندس مجید وفائی رئیس هیات مدیره ومدیر عامل این شرکت با اظهار تشکر از همراهی و مشارکت بسیار خوب صدا و سیمای مرکز سمنان در ترویج فرهنگ صرفه جویی گفت : عبور موفق و حفظ و پایداری شبکه برق در تابستان نیازمند عزم و اراده جدی خصوصا"رسانه ها می باشد تا بتوانیم با ایجاد ارتباط بیشتر با مردم و یاری گرفتن از ظرفیت مردم استان از پیک بار تابستان عبور نماییم .

مهندس وفائی افزود :صدا و سیما به عنوان یکی از پرمخاطب ترین و تاثیرگذارترین رسانه ها می‌تواند نقش مهمی در اطلاع رسانی و ایجاد فرهنگ مثبت در مصرف برق داشته باشد.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان  با قدرداني از شبكه استاني صدا و سیمای مرکز سمنان به دليل تعامل مناسب در اطلاع رساني و فرهنگ سازي مصرف بهينه برق ، اظهار اميدواري كرد با توسعه اين همكاري ها، بتوانیم  گامهای موثری در مسیر توسعه فرهنگ مصرف برق بیش از پیش برداریم .

عبد الرضا دهرویه مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان نیز ضمن تشکر از تلاش شبانه‌روزی کارکنان خدوم صنعت برق استان سمنان در تأمین برق مطمئن و پایدار و ایجاد رفاه و آسایش جامعه گفت: خدمت به مردم یک وظیفه بسیار مهم بوده و ما هم به‌عنوان رسانه ملی تلاش خواهیم کرد با توجه به شرایط پیش آمده در کشور و استان در جهت فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق گام برداریم .

دهرویه اظهار داشت : تاکنون برنامه‌های متعددی از جمله برنامه‌های مستند، گزارش خبری، دعوت از مدیران صنعت برق در برنامه‌های رادیو و تلویزیونی و انجام مصاحبه و گفت و گو و… جهت آگاه‌سازی مردم تهیه و پخش کرده‌ایم.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان با اشاره به ظرفیت های صدا و سیما در فرهنگ سازی و اثر گذاری در جامعه گفت : موضوع افزایش بی‌رویه مصرف منابع انرژی یک مساله ملی است و همه سازمانهای مرتبط باید در زمینه بهینه سازی مصرف انرژی در کشور احساس مسئولیت کنند و از این رو رسانه استانی آماده همکاری در زمینه اطلاع‌رسانی، فرهنگ سازی می‌باشد.

در پایان این نشست مهندس کمال طاهریان مدیر کل مدیریت بحران استان سمنان ضمن تقدیر از مدیران و کارکنان صنعت برق به جهت اقدامات بسیار ارزنده در خصوص برنامه ریزی برای تامین انرژی الکتریکی در بازه زمانی اوج مصرف برق در استان  افزود :امروز دشمنان از تهدیدات نرم جهت ضربه به این نظام استفاده می کنند که نقش صدا و سیما با توسعه فرهنگ مصرف بهینه انرژی  در خنثی کردن این تهدیدات می تواند بسیار موثر باشد .

ایشان تعامل سازنده بین مدیران دستگاههای اجرایی را عامل هم افزائی هر چه بیشتر برای ارایه خدمات مطلوب به مردم دانست و افزود :در حال حاضر بیش از پیش تعامل  بین مدیران حوزه صنعت برق با صدا و سیمای مرکز سمنان احساس می شود و قطعا"همکاری های صورت گرفته کمک شایانی به تسریع دراجرایی شدن بیشتر امور و رفع مشکلات مردم خواهد کرد  .

                                                         

         img_8319.jpg

 

img_8362.jpg


img_8474_6382140687819165050.jpg


 


 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0