Home
قوانین و مقررات
قانون ارتقاء سلامت اداری
بانک قوانین و مقررات
نظر سنجی قوانین و مقررات
پایگاه ملی قوانین و مقررات کشور
تماس با ما
آدرس و تلفن تماس با شرکت
آدرس ایمیل اداری
ارتباط با معاونین و مدیران
ارتباط با حراست و بازرسین سازمان
ارتباط با افراد پاسخگوی هر خدمت
ارتباط با مسئولین پرتال
ارتباط با مسئولین دفاتر و معاونت ها
معرفی خدمات
تست
طرح تولید پراکنده
تست
Friday, June 13, 2025
RSS
map
FA
farsi
login
call
Home
قوانین و مقررات
قانون ارتقاء سلامت اداری
بانک قوانین و مقررات
نظر سنجی قوانین و مقررات
پایگاه ملی قوانین و مقررات کشور
تماس با ما
آدرس و تلفن تماس با شرکت
آدرس ایمیل اداری
ارتباط با معاونین و مدیران
ارتباط با حراست و بازرسین سازمان
ارتباط با افراد پاسخگوی هر خدمت
ارتباط با مسئولین پرتال
ارتباط با مسئولین دفاتر و معاونت ها
معرفی خدمات
تست
طرح تولید پراکنده
تست
مجید وفائی
رئیس هیات مدیره و مدیر عامل
Birthdate : 4/26/1971
E-Mail
:
vafaee[at]semrec.co.ir
Experiences
:
مدير دفتر مهندسي طرحها
مجري طرح پستها
معاون طرح و توسعه
Telephone
:
02331102206
Education
:
کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی
Mobile
:
-
Proficiency
:
-
Web site
:
-
attachment
:
-
Other Information
:
عنوان پست
تاریخ انتصاب
تاریخ خاتمه
دانشجوي دانشکده صنعت آب و برق
1369/02/22
1373/11/09
کارشناس تعميرات خطوط
1373/11/10
1378/09/01
مجري طرح پستها
1378/09/02
1386/12/01
مدير دفتر مهندسي طرحها
1386/12/02
1388/08/01
مدير دفتر مهندسي طرحها
1388/08/02
1392/11/13
معاون طرح و توسعه
1392/11/14
1393/11/29
معاون طرح و توسعه
1393/11/30
1394/04/13
معاون طرح و توسعه
1394/04/14
1400/09/08
رئیس هیات مدیره و مدیر عامل
1400/12/08
شرح وظایف :
همکاری و مشارکت در برنامه ریزی ها و سیاستگذاری های کوتاه و بلندمدت شرکت
.
مطالعه و اشراف به مأموريت و وظايف واحد سازمانی تحت سرپرستي و آگاهي از مقررات حاكم بر جريان فعاليتهاي آن.
نظارت و کنترل عملکردها و فعاليتهای افراد تحت سرپرستی و ارائه راهنمائيهای لازم در جهت پيشبرد اهداف سازمان و حسن اجرای وظايف
نظارت بر تهیه و تدوین آیین نامه ها، دستورالعملهای اصلاحی، روشهای اجرائی، فرمها و... در چهار چوب ساختار سازمانی ذیربط به منظور بهبود وضعیت موجود.
تجزيه و تحليل و ارزيابي مستمر نتايج حاصله از اجراي مؤثر فعاليتها به منظور حصول اطمينان از صحت و كيفيت انجام آنها و تهيه گزارشات تحليلي و انعكاس به موقع آنها به مقام بالاتر جهت اتخاذ تصميمات مناسب.
بهرهمندي و بكارگيري آخرين نرمافزارها و فنآوريهاي اطلاعاتي در انجام وظايف واحد سازمانی.
برنامهریزی بمنظور تحکیم روابط انسانی در محیط کار به منظور تامین سلامت تن و روان کارکنان و ایجاد مکانیسمهای انگیزشی، جهت ارتقاء کمی و کیفی عملکرد پرسنل تحت سرپرستی.
همکاري و هماهنگي مستمر با واحدهاي ذيربط در زمينه هاي پيش بيني بودجه واحد، سازماندهي، برنامه ريزي نيروي انساني و نيازسنجي آموزشي، ارزيابي عملکرد پرسنل تحت سرپرستي.
نظارت بر انجام امور بر اساس سیستم های مدیریتی موجود و مدل های تعالی سازمانی
6.1.16.0
V6.1.16.0